Handelsbetingelser for Aquaren v/Michael Sørensen (AQUAREN) – CVR: 27464793
Senest revideret d. 16-07-2024
Betaling
Der kan betales på følgende to måder:
Betaling over netbank eller PBS
Kunden modtager en faktura over e-mail efter hver vask. Efter modtagelse af faktura har kunden 7 dage til at betale, og evt tilmelde regningen til PBS.
Afbestilling eller ændring af dato
Du kan foretage ændringer ved at kontakte os på telefon 24 59 39 36. Eller på mail: michael@aquaren.dk.
Kontakt os gerne i god tid. Afbestilling skal foregå 2 uger inden planlagt arbejde, dette er for at sikre medarbejderens arbejdstid og mængde. Ved aflysning af aftalt arbejde efter fristen, vil det fulde beløb for den pågældende aftale blive opkrævet. Er man i tvivl om hvilke uger vi kommer i, kan dette oplyses enten på telefon eller på mail.
Depositum ved tagrende-tømning, flisevask og algebehandlinger
Ved bestilling af tagrende tømning eller algebehandlinger, vil der blive pålagt et depositum, som bliver tilbagebetalt når aftalen ophører.
Prisstigninger
Alle priser bliver indeksreguleret en gang årligt.
Manglende indgang og manglende tilgang til området
Kunden skal sørge for at vi har adgang til det ønskede areal. Det gælder eksempelvis hvis:
- Det ikke er muligt at parkere foran huset
- Der er låst ind til haven
- Der er vagthunde, så vi ikke forsvarligt kan gå ind
- Vinduerne skal være lukket
- Der skal være adgang til vinduerne
- Vinduerne skal være tømt for blomster og lignende inden vask
Indgået aftale/accept af betingelser:
Når du har indgået en aftale med os, accepterer du ligeledes vores handelsbetingelser.
Hvis vi har behov for at ændre på din aftale ved første besøg, kontakter vi dig telefonisk, kommer vi ikke igennem til dig, pudser vi det aftale til aftalt pris, du vil herefter blive kontaktet på mail, med ændringer for fremtidige aftaler. Godkendes disse ændringer ikke, opsiges dit abonnement efter opsigelsesaftalen.
Vinduespudsning
Ved rengøring og vinduespudsning gælder det, at boligen og eventuelle vindueskarme skal være ryddet og klar til rengøring. Hvis dette ikke er tilfældet, pålægges der en tillægspris for ekstra arbejde.
Klager over vask af vinduer skal være hurtigst muligt dog senest 3 dage efter vask.
Depositum ved vinduespudsning
Ved bestilling af vinduespudsning, vil der blive pålagt et depositum tilsvarende en enkelt vask.
Depositummet vil blive tilbagebetalt efter aftalens ophør.
Fast aftale
For at vi kan levere konkurrencedygtige priser, kan man lave en fast aftale. Ved en fast aftale, er du bundet til de første tre vaske. Herefter følger opsigelsen som normalt.
Ridser
De fleste vinduer er let ridsede i forvejen, ridser man ofte først får øje på, når vinduerne er nyvaskede og solen står lige på. Vi benytter os af professionelt udstyr som er designet til at polere vinduer skånsomt og uden at ridse. AQUAREN fraskriver sig derfor ethvert ansvar ved evt. ridsede vinduer ved udført service.
Ændringer af aftale
Alle ændringer vedrørende aftalt arbejde skal ske ved at kontakte os på telefon 24 59 39 36 eller på mail michael@aquaren.dk. Aftaler må ikke laves direkte med vinduespudseren.
Opsigelse
Alle opsigelser skal forekomme skriftligt på mail.
Ved en opsigelse af en aftale vedr. vinduesvask, har man en enkelt vask i opsigelse. Med mindre andet er aftalt.
Blokerede vinduer
Hvis der fx står krukker o.lign. i vindueskarmen, eller der er myggenet foran et vindue, vil vinduet anses som blokeret, og vinduet vil derfor IKKE blive pudset, man vil herefter blive faktureret det fulde beløb selvom ikke alle vinduer er pudset. Det samme gælder ligeledes hvis vi ikke kan komme rundt til alle vinduer, ved fx en låst havelåge.
Behandling af tag
Ved service og behandling af tag er det vigtigt, at du fjerner krukker med blomster, som står under tagrenden og dækker af inden vi kommer. Da vi giver behandlingen i form af en væske, så kan dette have tendens til at ramme noget beplantning lige op til huset. Det er kundens eget ansvar at dække af. Har kunden ikke noget at dække eventuel beplantning, så bedes kunden giver os besked, så vi kan have afdækningsplast med, mod betaling. Krukker skal dog stadig flyttes inden vi kommer.
Er taget slemt angrebet af mos og alger, kan flere behandlinger være nødvendige inden det er helt væk.
Behandling af fliser
Ved service og behandling af fliser er det vigtigt, at du fjerner krukker, havemøbler o.lign. som står i vejen for at vi kan behandle fliserne. Er fliserne slemt angrebet af mos og alger, kan flere behandlinger være nødvendige inden det er helt væk.